Monday 8 May 2017

VLIMI BALLKANIK DHE MENÇURIA JONË

Letra nga limbo
KOHA DITORE, 5 MAJ 2017


Izolimi ynë përballë provokimeve e përplasjeve rajonale është i pamundur. Por është shumë e mundur të sillemi mençur sa për të mos bërë asist në një eskalim të tillë. Mos të harrojmë; pjesa më e madhe e provokimeve ruse bëhet për qëllim të nxitjes reaguese të shqiptarëve. Tendencave ruse i duhet e i mungon veç një reagim zinxhiror. Dhe vetëm një komb ka mundësi të japë këtë reagim prej zinxhiri – janë pikërisht shqiptarët pra.

-1-

Një vlim Ballkanik që po ngjanë – e do të ngjajë edhe për një kohë të gjatë – është pikërisht çfarë ishte paraparë në profecinë e një BE-je që zgjerimin e saj nuk e ka më prioritet. Në momentin e parë që ky zgjerim është ngrirë e vënë në rend të dytë, kanë nisë çarjet e një harte me fushëbeteja gjithandej.

Çarja më e madhe, tani për tani, ndodhë në Maqedoni; dhe të njëjtës provohet t’i jepet karakter etnik. Problemet ndëretnike në Maqedoni janë evidente. Maqedonia sot është shteti me albanofobinë më të institucionalizuar se secili shtet tjetër në rajon. Por pavarësisht të gjithave, përplasja atje është shumë më e gjerë sesa veçse etnike. Sepse edhe vet shqiptarët e diskriminuar në Maqedoni janë në aleancë me një pjesë të maqedonasve etnik. Pra betejën me pushtetin paradiktatorial e kanë të përbashkët.

Në prapaskenë të nismës destabilizuese në Maqedoni është ballafaqimi i Rusisë me Perëndim. Në të vërtetë, ky ballafaqim është i njëanshëm tani për tani, meqë Perëndimi ka kohë që është shndërruar në vëzhgues pa ndonjë ide se si duhet nxjerrë gjithë Ballkanin nga një rrugë qorre si kjo. Dhe do të mbetet vëzhgues përderisa nuk vendosë të trajtojë Ballkanin në nivelet më të larta politike të saj, shumë më të larta se sa diplomatë të niveleve të mesme.

Në një vështrim më të gjerë e në një hapësirë kohore pak më të gjatë, ka një patern të shënuar me konsistencë. Lodhja evropiane me Ballkanin Perëndimor, pak për shkak të rritjes së tendencave joliberale atje, e shumë për shkak të burokracisë së stër-rritur në Bruksel, ka krijuar një hapësirë të re për politikën ruse. Politika ruse, ndërsa, nuk ka pretendime që Ballkanin Perëndimor ta përdorë si potencial për inkuadrim nëpër klubet e veta. Si një ishull i rrethuar me vende të NATO-s e të BE-së, një pretendim i tillë do të ishte, edhe për standardet e Putin, çmenduri. Rusia ka një mision krejt më të thjeshtë. Në thelb, misioni kërkon krijimin e trazirave – nën pretekstet e llojllojshme – trazira që më pas mbajnë të zënë e në telashe gjithë Perëndimin. Kjo do t’i jepte Rusisë kohë e hapësirë të zgjerojë influencën e  vet rreth zonave gjeostrategjike të saj; në Ukrainë e Gjerogji në radhë të parë, në Siri e Lindje të Mesme më pas.

Sepse, në secilën llogaritje të mundshme, një konflikt i ri në mes të Evropës, do të vinte në prapaskenë të gjitha konfliktet në periferi të saj. Do t’i jepte Rusisë frymëmarrjen e kërkuar kaherë.

-2-

Në paternin e tillë, Rusia ka përdorur e provon të përdorë skenarë të llojllojshëm por që në thelb kanë për lëndë të parë ndasitë etnike. Në fakt, skenari i Maqedonisë ishte replikim i përpiktë i skenarit të dështuar në Mal të Zi. Atje, në komplotin e dështuar që rezultojë me mbi 30 arrestime të paramilitarëve serb e rus, shkalla e intervenimit të paraparë ishte shumë më e lartë. Mesiguri për shkak të leximit se për të ngjallur konflikt në një vend para-anëtar i NATO-s do të duhej vrasje – deri tek ajo e Kryeministrit. Në Maqedoni, ky skenar duhej të kishte më pak forcë. Sepse gjasat e përplasjes etnike në Maqedoni janë shumë më reale se sa në Mal të Zi. Pra, në skenarin destabilizues, do të mjaftonte një ndezje më e lehtë, pa armë të rënda sikurse në Mal të Zi, për të përshkallëzuar në konflikt gjithë territorial. Ndezja, për fat të mirë tonin, nuk ndodhi.

Në skenarin rus ishte dhe provokimi i Serbisë në Veri të Kosovës. Treni, fillimisht, më pas muri, kërkonin mu këtë eskalim. Ishte dashtë intervenim i nivelit më të lartë politik në BE, intervenim që mbërrinte deri tek kancelaria Merkel, për të parandaluar një konflikt të tmerrshëm ballkanas.

Por provokimi i Serbisë nuk ndalet me kaq. Në të vërtetë, Serbia është vazhdimisht duke shtyrë tensionet ndëretnike në Ballkan. Edhe tek politika e fletarresteve, edhe tek politika e reagimit ndaj ngjarjeve në Shkup, edhe tek politika e proklamimit të Shqipërisë së Madhe – deklaratat zyrtare në Serbi janë në vijë të plotë me ato të Ministrisë së Punëve të Jashtme të Rusisë. Janë në sinkronzim perfekt në ton, përmbajtje madje edhe në kohë të publikimeve. Një dualizim i tillë jep prapaskenën e qartë të koordinuesve.

Deri më tani, dhe mesiguri si ruajte e letrës së fundit, nuk është përdorur vetëm Bosnja e Hercegovina; atje gjasat për përplasje ndëretnike janë shumë më të mëdha se sa në Maqedoni. Influenca biznesore ruse është po ashtu më e theksuar, e ndikimi i Perëndimit edhe më i ndarë.

Çfarë s’bën kuptim në gjithë këtë skenar është vlimi që ndodhë në Tiranë. Ndoshta shqiptarët atje po i bëjnë një asist vullnetar e pa vetëdije qëllimeve destabilizuese ruse. Por, gjithsesi, destabiliteti në një vend të NATO-s, edhe po të jetë i tillë, është më pak i dëmshëm se sa në vendet e tjera ballkanase.

-3-

Në një vlim të tillë është e pamundur të mos kontaminohemi dhe ne. Natyrisht se do të ndikohen investimet tona, stabiliteti ynë, projeksioni i Kosovës – çfarëdo qoftë ai. Në fund të ditës para forcave të mëdha integruese, ne shihemi krejt si një rajon.

Pra izolimi ynë është i pamundur. Por është shumë e mundur të sillemi mençur sa për të mos bërë asist në një eskalim të tillë. Mos të harrojmë; pjesa më e madhe e provokimeve ruse bëhet për qëllim të nxitjes reaguese të shqiptarëve. Tendencave ruse i duhet e i mungon veç një reagim zinxhiror. Dhe vetëm një komb ka mundësi të japë këtë reagim prej zinxhiri – janë pikërisht shqiptarët pra. Rusia e di mirë se një eskalim në Maqedoni, nuk mund t’i mbajë inferiorë shqiptarët në Kosovë e Shqipëri. E di se një përplasje në Veri nuk do të izolojë reagimin e shqiptarëve të tjerë njëtrajtësisht. Mbi të gjitha e di se shqiptarët s’mund t’i ketë aleatë asnjëherë, prandaj i ka në thelb të provokimeve të para.

Shqiptarët në Kosovë duhet të tregohen më të maturit. Dhe maturia kërkon bërjen e dy hapave të mençur shumë. Hapi i parë ka të bëjë me shmangien e secilit konflikt ndërpartiak në vend. Në këtë fazë na duhet me finesë të kalojmë dallimet rreth demarkacionit sepse janë krejt të parëndësishme përballë forcës provokuese që kemi përpara. Në një lojë më të mirë politike, dallimet e demarkacionit do të jepnin dhe liberalizim – pra në hap më tutje drejt evropianizimit. Por po që s’morrëm liberalizim, është e domosdoshme që së paku të mos bëjmë destabilizim. Një përplasje ndërshqiptare, sikurse ajo e viteve 2015 e 2016, do të krijonte hapësirë e shkas për një seri provokimesh në Veri. Sot, mrekullisht, kur gjithë regjioni është në vlim, Kosova është krejt në qetësi. Tjetër çka që qetësia jonë ka të bëjë me mos bërjen e asgjëje. Pra jemi të qetë sepse s’bëjmë gjë; por megjithatë s’jemi në vlim.

Hapi i dytë, ka të bëjë me ndërtimin e aleancave pro-perëndimore në Ballkan. Pra shqiptarët e Kosovës, pasi të kenë zgjedhur problemet e veta, duhet të presin – madje dhe kërkojnë – zgjidhjen e problemeve të shqiptarëve në Shqipëri. Së bashku, më pas, do të duhej të ndërtonim aleancë me qeverinë në Mal të Zi dhe me qeverinë e re në Maqedoni. Këtë aleancë të re duhet ta promovojmë në Perëndim si forcë garantuese e shpërfilljes ruse në rajon; dhe mbi të gjitha, si forcë shumë etnike ballkanase. Një aleancë e tillë do të vinte Serbinë në presion e Rusinë pa faktor destabilizues në Ballkan.

12 comments:

Anonymous said...

Bimët natyrore kanë shëruar kaq shumë sëmundje sa ilaçet dhe injeksionet nuk mund të shërojnë. Unë kam parë rëndësinë e madhe të bimëve natyrore dhe punën e mrekullueshme që ata kanë bërë në jetën e njerëzve. Kam lexuar dëshmitë e njerëzve në internet se si janë shëruar nga herpesi, HIV, diabetikët etj nga mjekësia bimore Dr.DAWN, ndaj vendosa të kontaktoj mjekun sepse e di që natyra ka fuqinë të shërojë çdo gjë. Unë u diagnostikova me HIV për 7 vitet e fundit, por Dr. DAWN më shëroi me barërat e tij dhe i referova menjëherë tezen time dhe burrin e saj, sepse ata të dy vuanin nga herpesi dhe u shëruan gjithashtu. E di që është e vështirë të besohet por jam një dëshmi e gjallë. Nuk është e dëmshme të provosh barëra. Ai është gjithashtu një magjistar, ai bën magji për të rivendosur martesat e prishura dhe magji për fat të mirë për të përparuar dhe shkëlqyer në jetë. Kontaktoni me emailin e Dr.DAWN: ( dawnacuna314@gmail.com )
Whatsapp:+2349046229159/
+3550685677099

Anonymous said...

ËSHTË E MREKULLUESHME TË FLASË TË MREKULLUESHME PËR DR DAWN. Unë jam Vanessa Canga. Kam pasur një bashkim të bukur me burrin tim dhe kam ndarë lumturinë, ngrohtësinë dhe dashurinë e vërtetë. Ne jetuam së bashku për 10 vjet dhe patëm dy fëmijë. Pak muaj më parë filluam të kishim probleme pafund dhe zënka të vazhdueshme. Shtëpia ishte plot me pakënaqësi dhe fëmijët e mi gjithmonë qanin duke na parë të ziheshim gjatë gjithë kohës. Më në fund, ai u largua dhe na ndërpreu të gjitha mjetet për të komunikuar me të. Bëra gjithçka që munda për ta rikthyer për shkak të asaj se sa shumë e doja, por pa dobi. DR DAWN më erdhi në ndihmë kur e kontaktova dhe më zbuloi se një grua qëndronte pas problemeve që kisha dhe ai më premtoi se do të më ndihmonte, gjë që e bëri kur ndoqa procedurat e tij të punës. Burri im u kthye në shtëpi tek ne dhe ne shpikëm gjëra. Ne jetojmë përsëri të lumtur së bashku. DR DAWN mund t'ju ndihmojë gjithashtu. kontakto me të përmes WhatsApp: +2349046229159
Email: dawnacuna314@gmail.com
*Nëse dëshironi të ribashkoheni me burrin/gruan tuaj.
*Nëse dëshironi të keni një martesë/marrëdhënie paqësore.
*Nëse keni nevojë për magji për të mbetur shtatzënë/shtatzënë.
*Nëse dëshironi të trajtoni infertilitetin.
*Nëse doni të hakmerreni/marrëni pronën tuaj.
*Nëse dëshironi magji promovimi.

Anonymous said...

Faleminderit Dr DAWN që më ndihmove të kthej të dashurin tim me magjinë tënde të dashurisë, jam shumë i emocionuar që po jetojmë të lumtur së bashku tani me të vërtetë magjia jote e dashurisë është 100% garanci dhe nuk ka efekte anësore. Shikuesit atje, nëse po kaloni probleme në marrëdhënie, ju këshilloj të kontaktoni Dr DAWN për magjinë e tij të dashurisë. Ju siguroj se magjia e tij e dashurisë mund të rregullojë marrëdhënien e prishur dhe problemin e kotësisë sa hap e mbyll sytë. Këtu është emaili i tij i detajeve: dawnacuna314@gmail.com ose WhatsApp: +2349046229159

Ajola Hysa said...

Nuk ka problem pa zgjidhje, por vetëm nëse kërkoni ndihmë në vendet e duhura. Unë pata një rrëmujë të tmerrshme në martesën time sepse burri im më la për një grua tjetër pas 5 vitesh martesë dhe gjëja tronditëse është se nuk patëm asnjë formë keqkuptimi, e kuptova menjëherë.
diçka nuk ishte në rregull sepse unë iu luta të kthehej në shtëpi, por ai refuzoi dhe u soll çuditërisht me mua, kjo më bëri të kërkoja ndihmë dhe isha me fat që hasa në kontaktin e një magjistari në internet që u ra nga një burrë i cili shkroi se si zoti i vudusë e ndihmoi atë të fitonte shumë në shorti. Kontaktova me zotin vudu dhe i shpjegova situatën time, ai më bëri disa pyetje të cilave u dhashë përgjigje të sakta, gjithashtu i dhashë disa para për të blerë gjëra që do t'i përdorte për punën e tij dhe pas tre ditësh magji, u ktheva në shtëpi nga punoja dhe takova burrin tim në shtëpi tashmë duke u përpjekur të luante bukur dhe ëmbël me mua. kontakto me të Whatsapp: +2348097014925 ose Email: voodooconnect60@gmail.com

LENDINA SINA said...

Kam kaluar periudha të vështira me burra të ndryshëm, duke gjetur dashurinë e vërtetë dhe pranimin e vërtetë derisa takova burrin tim që erdhi në jetën time dhe më donte me fjalë. Ne jetuam së bashku për disa kohë dhe ishim të lumtur derisa patëm shumë debate dhe u ndamë. Mendova se mund të vazhdoja, por kuptova se isha thellësisht e dashuruar me të dhe kisha nevojë për të përgjithmonë. Nuk kisha zgjidhje tjetër veçse të kërkoja ndihmë, kështu që kontaktova zotin e vudusë duke e ditur se si ai kishte ndihmuar njerëzit e tjerë. Më kushtoi vëmendjen dhe bëri çmos që të na pajtonte përsëri dhe pas 48 orësh erdhi rezultati, ai u kthye tek unë dhe u ndamë përsëri. Tani dashuria dhe lumturia janë kthyer dhe gjithçka që mund të them është se e vlerësoj vërtet zotin vudu për ndihmën e tij vetëmohuese për mua. Adresa e tij e emailit: voodooconnect60@gmail.com dhe WhatsApp gjithashtu +234 8097014925

ANONIM said...

Dua t'ju prezantoj me më të mëdhenjtë e të gjitha kohërave. Magjistari më i madh i të gjitha kohërave, një njeri që ka dëshmuar se është i jashtëzakonshëm në punën e tij, risjell ata që mendoni se ju kanë lënë që mendonit se nuk mund të kthehen më. VOODOO LORD ka ndihmuar shumë njerëz në marrëdhënien ose statusin e tyre martesor, dhe gjithashtu ka ndihmuar disa njerëz të fitojnë  promovim në vendin e tyre të punës. Mjafton të kontaktoni VOODOO LORD dhe të gjitha problemet që rëndojnë zemrën tuaj do të kenë një zgjidhje të shpejtë, efektive dhe të përhershme. Ai ka bërë dhe ende bën mrekulli me fuqinë e tij të mirëfilltë. Ai e bëri atë për mua dhe unë nuk mund të ndaloj së dëshmuari sepse jam një dëshmi e gjallë e punës së tij të mirë. Kontaktoni VOODOO LORD tani dhe kërkoni ndihmë menjëherë. Këto janë detajet e kontaktit të tij.... whatsapp +234 8097014925 .... email voodooconnect60@gmail.com. Kontaktoni me të dhe rifitoni lumturinë tuaj.

Nora said...

Unë kurrë nuk kam pasur një sëmundje seksualisht të transmetueshme (SST) më parë dhe nuk kam pasur kurrë marrëdhënie seksuale të pambrojtur. Megjithatë, unë kisha një të dashur, i cili në atë kohë kishte një plagë të ftohtë. Sinqerisht, ne supozuam se ishte thjesht një vend, sepse nuk kemi ditur kurrë për HERPES deri më tani. Ne u angazhuam në seks oral dhe kështu mora HERPESIN. Faleminderit Zotit që gjeta në internet zotin vudu i cili bëri një magji mirëqenieje dhe gjithashtu më përgatiti një ilaç bimor që e mora vetëm për 14 ditë me besim, pastaj pasi fillova të vëreja ndryshime në trupin tim shkova për një kontroll në spital dhe konfirmova se u kurova totalisht nga HERPES (herpes Negativ). Mjekimi i tij nuk ka EFEKT ANËSOR, nuk ka një dietë të veçantë kur merrni barna, mund ta kontaktoni në emailin e tij: voodooconnect60@gmail.com dhe gjithashtu në whatsApp +234- 8097014925 dhe të zgjidhen të gjitha problemet tuaja shëndetësore.

....... said...

Dua të falënderoj wiccan Duma për ndihmën e tij të madhe. Vajza ime ishte thellë në varësinë nga droga, unë provova rehabilitimin dhe gjithçka që ajo të ndalonte, por asgjë nuk funksionoi, qava shumë për të gjithë situatën sepse ndjeva sikur dështova si nënë. Por gjithçka ndryshoi pasi gjeta një koment në internet se Wiccan Duma po ndihmonte njerëzit. Jam i lumtur që vajza ime është e lirë nga varësia nga droga tani me ndihmën e Wiccan Duma, ju them faleminderit Wiccan Duma për magjitë tuaja të fuqishme. Për shikuesit atje, nuk e di situatën tuaj, por ju siguroj se mund të merrni ndihmë për të ndaluar varësinë. , ndaloni obsesionin, ndaloni depresionin, ndaloni abuzimin.
1) Magjitë e dashurisë
2) Magjitë e humbura të dashurisë
3) Magjitë e divorcit
4) Magjitë e martesës
5) Dashuroni magjitë lidhëse.
6) Magjitë e ndarjes
7) Dëboni ish-dashnorin
8.) Ju dëshironi të promovoheni.
9) magjitë e fitimit të lotarisë
10) Nëse doni të kënaqni të dashurin tuaj
Kontaktoni këtë njeri të madh nëse keni ndonjë problem për zgjidhje të përhershme. Email: whitemagictemple@gmail.com
WhatsApp: +2348155926512

Anonymous said...

Nuk kam parë ndonjë gjë kaq të përsosur si magjia DR WALE, po e shkruaj këtë artikull për të falënderuar DR WALE, magjistarin e fuqishëm që më ndihmoi kohët e fundit të rikthej ish të dashurin tim që më la për një grua tjetër pa asnjë arsye për të kaluarën tetë vjet. Pasi pashë një postim në internet nga një zonjë e quajtur Kate Adams që thoshte se si u ndihmua nga WALE, vendosa gjithashtu ta kontaktoj për ndihmë sepse nuk kisha zgjidhje. Gjithçka që doja ishte që të ktheja të dashurin tim me vete. Pasi kontaktova me DR WALE, më thanë të paguaja për të gjitha materialet e nevojshme për të kryer magjinë që pagova për gjithçka. DR WALE më tha se pas disa javësh burri im do të kthehet me mua. Lajmi i mirë këtu është se pas disa javësh burri im u kthye tek unë. Për habinë time më të madhe, burri im u kthye në shtëpi në gjunjë se unë duhet të gjeja një vend në zemrën time për ta falur, unë u habita dhe u trondita vërtetë kur i dashuri im u gjunjëzua duke u lutur për falje dhe që unë ta pranoja atë. pak shprehje, dhe nuk e di sa të të përcjell vlerësimin tim DR WALE, ti je një Zot i dërguar për të rivendosur një marrëdhënie të prishur, Dhe tani unë jam një grua e gëzuar, DR WALE është përgjigja për të gjitha problemet. Të dhënat e kontaktit të tij janë: WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com

Anonymous said...

A keni probleme për të rikthyer ish-dashnorin tuaj, keni probleme martesore, infertilitet, paqëndrueshmëri financiare. Pse po e kufizoni veten në lidhje me ndarjen nga i dashuri/burri/gruaja juaj, është koha që të zgjidhni të gjitha problemet tuaja me ndihmën e fuqive të DR WALE PERMANENT SPELL CAST. Jam i specializuar në të gjitha llojet e magjisë si p.sh
Magji dashurie (për të rikthyer ish të dashurin, burrin ose gruan tuaj)
Spell Lotarie
Magji për paratë
Drejtshkrimi i shtatzënisë
Drejtshkrimi i punës/kontratës
Drejtshkrim Shëndetësor
Magjia e pasurisë
Fat i mirë Spell
Drejtshkrimi i Jetës
Spell shpirtërore
Bukuria / magjia e formës
Mashtrim Mashtrimi
Drejtshkrim Fantazi
Magji për të fituar çështjet gjyqësore
DR WALE është gjithmonë i gatshëm t'ju ndihmojë të zgjidhni të gjitha problemet tuaja dhe t'ju plotësojë të gjitha dëshirat tuaja të zemrës përmes fuqive të tij magjike.
DREJTIMI I PËRHERSHËM i tij është 100% i garantuar. Njihuni me të për t'ju ndihmuar të zgjidhni problemet tuaja. Kontaktoni me të në Whatsapp/Viber/Telegram: +23447054019402 ose drwalespellhome@gmail.com

Anonymous said...

Një dëshmi e mahnitshme për një magjistar që ma ktheu burrin tim. Jam martuar për fat të mirë me një burrë të dashur dhe të kujdesshëm me dy fëmijë. Një problem shumë i madh ka ndodhur në familjen time shtatë muaj më parë, mes meje dhe burrit tim. aq e tmerrshme sa e çoi çështjen në gjykatë për një divorc. tha se nuk donte të qëndronte më me mua dhe se nuk më donte më. Kështu që ai doli nga shtëpia dhe më bëri mua dhe fëmijët e mi të kalonim dhimbje të forta. Kam provuar të gjitha mjetet e mia të mundshme për ta kthyer atë, pas shumë lutjesh, por pa rezultat dhe ai konfirmoi se kishte marrë vendimin e tij dhe nuk donte të më shihte më. Kështu një mbrëmje, teksa po kthehesha nga puna, takova një mikun tim të vjetër që e pyeti burrin tim. Kështu që i shpjegova gjithçka, kështu që ajo më tha se e vetmja mënyrë që mund ta ktheja burrin tim është të vizitoj një magjistar, sepse kjo është ajo që bëri edhe ajo për të rifituar të dashurin e saj. Pastaj ndoqa këshillën e saj dhe ajo më dha kontaktin me DR WALE WhatsApp :+2347054019402. menjëherë i dërgova DR WALE një mesazh WhatsApp dhe i tregova për të gjitha dhimbjet dhe problemet me të cilat po përballem. DR WALE më tha të mos qaja më dhe se unë e përdora relaksoj mendjen time. Pas shumë diskutimesh me DR WALE, bëra pagesën për të gjitha materialet dhe artikujt e nevojshëm për të bërë magji, dhe magjistari më siguroi se do ta kthej burrin tim pas një jave. Çfarë deklarate e mahnitshme!! Kështu ai foli me mua dhe më tha gjithçka që duhej të bëja. Pastaj javën tjetër ishte aq befasuese sa burri im, i cili nuk më telefonoi për shtatë muajt e fundit, më telefonoi për të më informuar se po kthehej. Aq e mahnitshme!! Kështu ai u kthye në shtëpi me shumë dashuri dhe gëzim dhe kërkoi falje për gabimin e tij dhe për dhimbjen që më shkaktoi mua dhe fëmijëve të mi. Pastaj që nga ajo ditë marrëdhënia jonë ishte më e fortë se sa ishte më parë me ndihmën e DR WALE. Unë do t'ju këshilloj atje të kontaktoni me mirësi DR WALE WhatsApp/Viber +2347054019402 ose me email: drwalespellhome@gmail.com

Anonymous said...

Zoti e bekoftë DR WALE për punën e tij të mrekullueshme në jetën time, unë isha i ndarë me burrin tim për pesë vjet tani dhe nuk isha i kënaqur që kisha nevojë të ktheja burrin tim sepse jeta e vetmisë ishte shumë e tmerrshme për mua dhe të treve të mi. fëmijë Kërkova për ndonjë magjistar të mundshëm që mund të rikthejë dashnorin dhe më pas takova DR WALE pashë një koment për DR WALE, si i bashkon ai të dashuruarit me magjistarin e tij, kontaktova me të dhe ai më udhëzoi. Unë kërkova zgjidhje, ai filloi ilaçin për magjinë time, kërkoi disa informacione që ia dërgova dhe gjithashtu më tha se duhet të blejmë disa artikuj që magjia të funksionojë për mua dhe të cilat i ndjeva atij paratë pas disa javësh burri im më thërret dhe filloi të më lutet për falje për gjithçka që ndodhi. Jam shumë i lumtur tani që jemi kthyer sërish si një familje për cilindo që mund të ketë nevojë për ndihmën e magjistarit të madh. Mund të kontaktoni WhatsApp: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com